sâmbătă, 6 aprilie 2013

Cartea



Bună ziua doamnelor și domnilor, și salut studenților!

Eu sunt Enache Emanuel și studiez în clasa a V-a B. Pentru mine cartea este o prietenă devotată și schimbătoare. Niciodată nu pleacă de lângă tine, doar dcaă e împrumutată , și poate fi amuzantă: D-l Goe, Un pedagog de școală nouă, aventuroasă: „Harap Alb”, „Acul și foarfec”a, sau inteligentă: fabule sau proverbe.

Mie îmi place când e amuzantă pentru că sunt o persoană care râde muuult.

Acum eu citesc „Budulea Taichii”, scrisă de Ioan Slavici, un scriitor de basme. Ioan este un vechi prieten al meu, Dumnezeu să-l ierte!, care mi-a spus poveștile: „Ileana cea șireată”, „Petrea Prostul”, „Simir Împărat”, „Băiet sărac de la 4 ani”.

Să revenim la Budulea lu’ Tătuca. Este o carte de povestiri care mi-a atras atenția cu titlul ei. O recomand celor care sunt familiari cu Nică Rămurică sau pentru voi Ion Creangă. „Budulea Taichii” nu este o carte, ci o parte din cartea „Moara cu noroc”. Vă recomand toate cele 3 povestiri cu mare căldură.

Vă mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu